Una nova etapa

Després d’anys sense agafar la màquina de cosir, he tornat a cosir. La meva mare sempre havia cosit a casa i de joveneta jo l’ajudava. Quan em vaig casar vaig comprar-me una màquina i vaig començar a cosir després van venir les nenes i ho vaig deixar.

La veritat és que la costura, que sempre havia vist, amb friselines per reforç, mil costures… no m’atreia gens. Ara fa poc vaig descobrir que amb una oberlok pots sobrefilar la roba de samarreta i fer-ne mil i i ben mirat, jo a part de texans porto samarretes i jerseis, mai em poso camises o americanes.

He de reconèixer que “tiempo entre costuras” i la roba de la protagonista em van robar el cor. Vaig trobar blogs fantàstics per agafar idees( la pantingana, diario de naii, la pequeña aprendiz, cuatro en la carretera), vaig anar a la biblioteca a consultar les revistes de “burda style” i m’hi vaig posar.( podeu veure part de la meva recerca a pinterest)

De seguida vaig veure que necessitava ajuda en forma d’overlock per treballar amb tela de samarreta, van venir els reis i com sóc bona nena me’n van portar una.

Ara i després de comprar tela compulsivament, començo a crear les meves creacions.

L’última aquesta bossa per ell berenar per la meva nena, un disseny meitat seu i meu (només té 7 anys) el resultat= una nena feliç. Vam seguir el tutorial de cal joan y más.i vam utilitzar roba del ikea.

foto 1 BOSSA BERENAR 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Participo aquesta setmana a rums españa amb la bossa, si també cosiu, ús animo a penjar les vostres creacions, aprendrem totes…rums españa

Anuncis

3 thoughts on “Una nova etapa

Deixa un comentari

