La comunió

Aquest cap de setmana ha fet la primera comunió la meva filla i ara ja puc ensenyar-vos tot el que vaig fer tant per la celebració com per la festa.

Com són temps de crisi i sóc bastant manetes, els pentinats i el pastis el vaig fer jo. Els recordatoris que incorporen el punt de llibre que em vàreu ajudar a triar també van ser creació meva. La meva filla ( que també és creació meva, jaja….) em va ajudar, així com la meva amiga Mercè que va ajudar-me amb les flors del pastís.

Volia que tot tingués un fil comú i no fos gens cuco, sinó divertit i colorista. Les gerberes van ser les flors elegides.
Anem per parts…

El pastís

20130523-211624.jpg

20130523-211608.jpg

20130523-211557.jpg
Al final després de fer moltes proves per que em preocupava molt que a part de bonic estes molt bó. La masa és una genovesa amb xocolata blanc i el farcit de mermelada de maduixa. Realment bo, creieu-me!.

Les felicitacions

Buscant molt com presentar els punts de llibre vaig tenir la idea d’incorporar la nena a la fotografia, de forma informal i vaig fer les fotografies.Mentrestant vaig fer les flors de ganxet i amb midó les vaig endurir. Només em calia montar-ho tot. Aquí teniu les fotos…

20130523-212631.jpg

20130523-212648.jpg

Per acabar… Xuxes per els nens… I com no flors, més flors…

20130523-212816.jpg

20130523-212824.jpg

Per acabar una foto de la protagonista de la festa, la meva filla Anna.

20130523-213149.jpg

Ja veieu que he estat molt enfeinada!

Anuncis

Deixa un comentari

