Productiu dia de pluja

Si us pregunteu, com passa un dia de pluja una crafter? Us ensenyaré com he passat el meu dia plujòs…

L’ estiu passat vaig comprar-me unes sabates d’aquelles que tothom té al armari…( de les que són increïbles però et deixen els peus fatal)
Doncs be com tampoc podia tornar-les a portar sense el conseqüent patiment, les he tunnejat.
Vaig comprar a ” llanes de colors” a Reus “sirena” un cotó super dolç que vaig anar teixint per fer aquestes sabates. Les primeres de moltes, espero.

20130428-200230.jpg
Abans i després

El resultat, una puntera suau però, resistent per les meves sabates.

20130428-200423.jpg

Que us sembla? A mi m’encanten, tenen un aire vintage molt xulo…

Anuncis

Deixa un comentari

