Concurs

Hola de nou, aquests dies he frenat una mica la entrada de post per que aviat farà la comunió la meva filla gran i estic preparant els records de comunió.

A més m’estic fent el vestit de ganxet per a mi, (espero que quedi prou elegant). Vaja que entre una cosa i l’altra estic molt enfeinada.

Com a record de comunió he fet uns punts de llibre, de ganchet, clar…El que passa és que no se quina de totes elegir, o bé si fer un model de molts colors o molts models amb les mateixes tonalitats, o bé una de sola i tots iguals…i per això us proposo un concurs.

REGALO  els punts de llibre entre tots els comentaris que feu en aquest post per ajudar-me a triar.

Són quatre en total i seràn quatre els afortunats. Nómés cal deixar un comentari fins el divendres 1 de març a les 21:00 moment en que faré el sorteig amb sortea2
a triar

un dinsun

primera

 

 

 

 

 

 

 

 

 

foto-3
foto-4

 

 

 

 

 

 

 

Segona

 

image

 

 

 

 

 

Tercera

 

 

 

 

image-1

Quarta

 

 

 

Cal especificar que el gruix de la flor va fora del llibre; dins de marcapàgina, només es posa el fil de la tija de la flor.

 

Us animéu a participar…

Anuncis

14 thoughts on “Concurs

  1. doncs a mi la que més m’agrada és la primera, la trobo senzilla i prou bonica per donar-la com a record de comunió o del que sigui, ja està, fet el comentari!!! ❤ vagi molt bé la festa!!!! ❤

  2. A mi m’agraden TOTES i el que més m’agrada es poder compartir amb l’Alexandra totes les seves creacions i Amistat: Gràciesssss!!! Guapa, más qué guapaaaaaaa!!!!

  3. Hola!!
    Sóc la @knitandclick de l’Instagram, et felicito per totes tres flors, em semblen precioses!
    Si he d’escollir per a record de comunió em quedo amb la primera i la tercera, però per a mi em quedaria la segona i la quarta 😉

    Fins aviat!

Deixa un comentari

