Un petit parèntesi.

Ups, la tecnologia de vegades ens falla o ens ensenya que hi ha més coses al voltant, depend del humor del moment t’ho prens millor o pitjor.
Jo he passat un cap de setmana llarg increïble amb la meva família i sense mòbil, per tant sense blog, FB i mails…però amb molt bona companyia.
Aquest petit parèntesi, m’ha carregat les piles, però, no m’ha fet desconnectar del tot. Una malalta de la llana com jo no pot sobreviure sense teixir. M’he comprat llana al mercat setmanal de Ripoll i he teixit un amigurumi molt especial que aviat us ensenyaré.
De moment us ensenyo la llana i em comprometo a seguir amb vosaltres cada dia.( encara tinc pendent la resposta al premi que em va passar una cunilleta molt sàbia…, estic recopilant blocs que comencen)
Dissabte faig el taller del cors d’amigurumi a Fils de Colors , la botiga de Reus, encara hi ha places si voleu, encara hi sou a temps…

20130212-211028.jpg

Anuncis

Deixa un comentari

